Πληρώνετε πολλά για την ασφάλιση σας;
  Επικοινωνήστε: 211 - 7709998

Πληροφορίες & Ερωτήσεις

Στην παρακάτω ενότητα, θα βρείτε τις πιο κοινές ερωτήσεις, απαντημένες.

Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος τι πρέπει να κάνω;

  1. Επικοινωνούμε με την Ασφαλιστική εταιρεία για να ενημερώσουμε για το συμβάν και για την τοποθεσία που βρίσκεται το όχημά μας προκειμένου να έρθει πραγματογνώμονας.
  2. Επικοινωνούμε με την «Φροντίδα Ατυχήματος». Το τηλέφωνο βρίσκεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό μας.
  3. Με την βοήθεια της υπηρεσίας «Φροντίδα Ατυχήματος» συμπληρώνουμε την Δήλωση Ατυχήματος για την οποία θα χρειαστούμε τα κάτωθι παραστατικά:
  • Άδεια οδήγησης οδηγού
  • Άδεια κυκλοφορίας οχήματος
  • Δελτίο τροχαίας αν έχει επιληφθεί

Σε περίπτωση που δεν καλέσουμε την Φροντίδα, θα πρέπει να προσκομίσουμε τα προαναφερθέντα έγγραφα στο τμήμα αποζημιώσεων της ασφαλιστικής μας εταιρείας  εντός 5 ημερών από το συμβάν.

Σε περίπτωση απαίτησης σωματικών βλαβών είναι αναγκαία τα ακόλουθα έγγραφα για την συμπλήρωση του φακέλου ζημιάς:

  1. Έκθεση ένορκης εξέτασης μαρτύρων από την τροχαία (Δικογραφία)
  2. Ιατρική Βεβαίωση-Γνωμάτευση νοσηλείας από δημόσιο νοσοκομείο
  3. Ιατρικές αποδείξεις
  4. Έκθεση πραγματογνωμοσύνης από Ιατρό

Σε περίπτωση απαίτησης υλικών ζημιών

  1. Έκθεση πραγματογνωμοσύνης
  2. Τιμολόγια επισκευής

Το ποσό αποζημίωσης αποδίδεται από την Ασφαλιστική εταιρεία σε 10 ημέρες από την ημέρα που θα συμφωνηθεί. 

Έχω ζημιά σε ακίνητο περιουσιακό στοιχείο. Τι πρέπει να κάνω;

1) Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των ατόμων από τυχόν τραυματισμούς.

2) Λαμβάνουμε όλα τα μέτρα για την προστασία της ακίνητης περιουσίας από μεγαλύτερη ζημιά.

3) Επικοινωνούμε με τις αρμόδιες αρχές (πυροσβεστική, αστυνομία κλπ.)

4) Ο Ασφαλισμένος πρέπει να τραβήξει φωτογραφίες ή βίντεο των υλικών ζημιών.

5) Στέλνουμε άμεσα στην ασφαλιστική εταιρεία με fax ή e-mail την δήλωση ζημιάς προκειμένου να αποσταλεί εξουσιοδοτημένος πραγματογνώμονας από τη ασφαλιστική εταιρεία.

6) Δεν πετάμε οτιδήποτε κατεστραμμένο και δεν επισκευάζουμε τίποτα εάν προηγουμένως δεν έχει δοθεί έγκριση από την ασφαλιστική εταιρεία.

7) Ανάλογα με το είδος της ζημιάς, θα πρέπει να υποβληθούν όλα τα ακόλουθα έγγραφα που θα ζητηθούν από τον πραγματογνώμονα:

  • Απαίτηση ζημίας
  • Βεβαίωση Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
  • Αντίγραφο δελτίου συμβάντων Αστυνομίας
  • Φωτογραφίες
  • Αντίγραφα τιμολογίων / αποδείξεων / προσφορών αποκατάστασης ζημιών
  • Καταγραφή σημάτων συναγερμού
  • Διάφορα Οικονομικά Στοιχεία (σε περίπτωση απώλειας κερδών)

8) Τέλος, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία οριστικά θα πρέπει να υπογραφεί ή εξοφλητική απόδειξη.

Θέλω να χρησιμοποιήσω το νοσοκομειακό μου συμβόλαιο. Τι πρέπει να κάνω;

Α) Καλούμε στο τηλεφωνικό κέντρο της ασφαλιστικής εταιρείας και αναφέρουμε λεπτομερώς τι επιθυμούμε να κάνουμε με τον αριθμό του συμβολαίου μας. Ο αριθμός επικοινωνίας καθώς και ο αριθμός συμβολαίου βρίσκονται συνήθως επάνω στην κάρτα νοσηλείας.

Β) Για προγραμματισμένες νοσηλείες: ενημερώνουμε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τουλάχιστον 2 – 3 ημέρες νωρίτερα τι θέλουμε να κάνουμε και θα μας καθοδηγήσουν για το που να πάμε και τι πρέπει να κάνουμε.

   Για έκτακτα περιστατικά: επικοινωνούμε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της ασφαλιστικής εταιρείας μόλις αυτό είναι εφικτό και το αργότερο πριν την έξοδο από το νοσηλευτικό ίδρυμα.

Καλύπτονται οι υπάρχουσες παθήσεις;

Όπως συμβαίνει και στις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες, τα ασφαλιστήριά μας γενικά δεν καλύπτουν προϋπάρχουσες παθήσεις. Ωστόσο, σας συνιστούμε να έρθετε σε επαφή με έναν από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους για να συζητήσετε συγκεκριμένα για την περίπτωσή σας. Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας σε χρόνο που σας εξυπηρετεί.

Πόση είναι η ασφαλιστική κάλυψη προστασίας εισοδήματος λόγω ανικανότητας που θα πρέπει να έχω;

Η απάντηση στην ερώτηση αυτή εξαρτάται από τις δικές σας ιδιαίτερες συνθήκες. Πράγματα όπως ο αριθμός των εξαρτωμένων ατόμων, οι πληρωμές που πρέπει να κάνετε κάθε μήνα και φυσικά η ηλικία σας, κάνουν τη διαφορά στην κάλυψη που θα χρειαστείτε. Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι οποιοδήποτε πρόγραμμα προστασίας εισοδήματος για την περίπτωση ανικανότητας θα καλύπτει μόνο ένα μέρος του εισοδήματός σας. Για το λόγο αυτό, ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τι σας ταιριάζει είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας και να ζητήσετε να επικοινωνήσει μαζί σας ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους. Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις σημερινές σας ανάγκες και αυτές που είναι πιθανόν να έχετε στο μέλλον. Η συζήτηση είναι εμπιστευτική και δεν υπάρχει για σας κάποια υποχρέωση ή χρέωση. Περιμένουμε με χαρά να σας ακούσουμε.

Πώς λειτουργεί η ασφάλιση για πολύ σοβαρές παθήσεις;

Η ασφάλιση για πολύ σοβαρές παθήσεις υπάρχει για να προστατέψει εσάς και τους αγαπημένους σας σε περίπτωση που διαγνωσθείτε με μία από τις σοβαρές ασθένειες που πλήττουν τις σύγχρονες κοινωνίες. Έχετε στη διάθεσή σας ένα σημαντικό κεφάλαιο κάλυψης, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, για να μπορείτε να αξιοποιήσετε αμέσως τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα ιατρικά και θεραπευτικά μέσα, να καλύψετε οικονομικές ανάγκες που θα δημιουργηθούν από την απότομη διακοπή εργασίας σας, να διασφαλίσετε καλύτερες συνθήκες στην καθημερινότητά σας (πρόσθετη νοσηλευτική φροντίδα, ειδικός εξοπλισμός, απαραίτητες αλλαγές στο σπίτι κ.α).

Πόσο κοστίζει η ασφάλιση κατοικίας;

Για την τιμολόγηση της ασφάλισης κατοικίας απαιτούνται συγκεκριμένα στοιχεία όπως ασφαλιζόμενα κεφάλαια, τετραγωνικά, διεύθυνση της κατοικίας, είδος κατασκευής και ηλικία οικοδομής.

Aξίζει να έχω ασφαλισμένη την κατοικία μου;

Προτού αναρωτηθείτε αν αξίζει ή όχι να ασφαλίσετε την κατοικία σας, θα πρέπει να σκεφθείτε αν θέλετε να προστατέψετε μια σημαντική επένδυση οικονομική όσο και συναισθηματική. Η απόκτηση μιας ιδιόκτητης κατοικίας αποτελούσε πάντα ένα όνειρο για τον Έλληνα και την Ελληνίδα, ένα όνειρο ζωής που συνήθως γινόταν πραγματικότητα μέσα από οικονομικές θυσίες και στερήσεις. Η επόμενη σκέψη που πρέπει να σας προβληματίσει είναι αν κινδυνεύει στην πραγματικότητα η επένδυση σας και σε αυτό το ερώτημα δυστυχώς η απάντηση είναι καταφατική. Ζούμε σε ένα γεωγραφικό χώρο με πάρα πολλές πυρκαγιές το καλοκαίρι, με πλημμύρες που δημιουργούν πολλές καταστροφές λόγω του ανύπαρκτου αντιπλημμυρικού σχεδιασμού και σεισμούς που συχνά κτυπούν απροειδοποίητα λόγω του ότι ο ελλαδικός χώρος είναι ο πιο σεισμογενής της Ευρώπης. Πέραν όλων αυτών οι κίνδυνοι που απειλούν την περιουσία μας είναι πολύ περισσότεροι, πιο σύνθετοι και κυρίως ανεξέλεγκτοι. Γιατί λοιπόν να αφήσουμε αυτό που αποκτήσαμε με τόσο πολύ κόπο να κινδυνέψει να καταστραφεί σε μια στιγμή;

Τι πρέπει να κάνω για να ανανεωθεί το συμβόλαιο μου;

Φροντίζουμε πριν την λήξη του συμβολαίου σας, να σας ενημερώσουμε με email, sms ή τηλεφωνικώς για την ημερομηνία ανανέωσης του συμβολαίου σας και το καινούργιο ασφάλιστρο που θα προκύψει.